7:48 PG

(0) Comments

Komen Pelanggan Melalui Email & SMS : Mac '09

Original Perfumes

bingkisan_hati: 
Terima kasih kerana menawarkan harga yang sungguh memuaskan hati saya dan penghantaran yang cepat. Terima kasih sekali lagi. 

Cepot017613XXXX
Bru 1st try bli 1, lpas nie bleh bli lg, thanks bro!

karen79:
Mula2 aku ingat perfume reject, aku bli satu...bila brg smpai....siap dgn kotak lg....trkjut jgak aku..bru aku tau yg korang mmg jual perfumes ori....harga korang mmg dahsyat..lpas nie aku nk 4 botol lg

sarah_yusoff:
fisrt time sya jmpa abg2 hari tu...trima kasih sbb bagi bnyak info kat sya dan trima kasih jga sbb tawarkan program keushawann kat sya

kareem:
stakat ni saya rasa puas hati dengan servis anda semua, smoga anda terus maju dan berjaya

datin_sophia:
firstly, thanks so much bcoz I got all of my order..10 bottles,semuanya ok,selamat sampai dgn baik

Jack014272XXXX:
Sy dah trima perfume sy td,trima kasih

Muslee012923XXXX:
Sy bru trima prfume yg dipsan, thx

Suria013657XXXX:
Perfume yg sy order tu dah smpai...10 q